OVER SAMSUNG SMART TV

SAMSUNG ELECTRONICS (NL)

Samsung Electronics is wereldwijd marktleider op vele gebieden, variërend van monitoren en TV's tot mobiele telefoons en geheugenchips. Als een van de snelst groeiende merken ter wereld, behaalde Samsung in 2010 een totale omzet van US$ 135,8 miljard. Bij het bedrijf werken circa 190.500 mensen op 206 vestigingen in 68 landen in negen onafhankelijk opererende business units: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Memory, System LSI en LCD. Samsung Electronics Benelux is met een omzet van meer dan € 1 miljard een van de weinige '1 billion euro companies' in de Benelux. Voor meer informatie over Samsung Electronics Benelux kunt u bellen naar 0900-SAMSUNG (€ 0,10 p/m) of www.samsung.com bezoeken.

Volg het laatste nieuws van Samsung op https://twitter.com/samsung_be en bekijk de laatste video's op www.youtube.com/TheSamsungBenelux

SAMSUNG ELECTRONICS (EN)

Samsung Electronics is a worldwide market leader in many areas, ranging from monitors and TVs to mobile phones and memory chips. As one of the fastest growing global brands, Samsung achieved a total turnover of US $135.8 billion in 2010. The company employs a workforce of approximately 190,500 at 206 locations in 68 countries across nine independently operating business units: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Memory, System LSI and LCD.  With a turnover of more than €1 billion, Samsung Electronics Benelux is one of the few '1 billion euro companies' in the Benelux. For more information about Samsung Electronics Benelux please call 0900-SAMSUNG (€ 0.10 p/m) or visit www.samsung.com.

Follow the latest news from Samsung on

http://twitter.com/Samsung_NL and view the latest videos on

www.youtube.com/TheSamsungBenelux

CREDITS

Muse Amsterdam

en Starcom Netherlands zijn verantwoordelijk voor de campagneontwikkeling betreffende: insights, concept, strategie, implementatie, design en productie van de Samsung SMART TV Stare Battle campagne.

Muse Amsterdam and Starcom Netherlands are responsible for the campaign development regarding: insights, concept, strategy, implementation, design and production of the Samsung SMART TV Stare Battle campaign.

Client: Samsung Electronics Benelux
Product Manager: Hans de Jong  & Tristan Overbroek