Samsung daagt mensen uit vals te spelen bij de SMART TV Stare Battle

Speel de SMART TV Stare Battle en win een Samsung Galaxy Tab 10.1 door zo creatief mogelijk vals te spelen

21 SEPTEMBER 2011, DELFT, NEDERLAND
Summary
Samsung introduceerde op 2 augustus de SMART TV Stare Battle. In deze game worden spelers uitgedaagd om zo lang mogelijk te staren naar de nieuwe SMART TV, zonder de ogen te knipperen. Elke week wint een deelnemer met de langste staartijd een SMART TV. Deelnemers haalden alles uit de kast om te winnen en speelden veelvuldig vals. Het leverde veel grappig beeldmateriaal op, maar geen prijs voor cheaters. Vanaf dinsdag 20 september beloont Samsung degene met de meest creatieve cheat video.
Samsung introduceerde op 2 augustus de SMART TV Stare Battle. In deze game worden spelers uitgedaagd om zo lang mogelijk te staren naar de nieuwe SMART TV, zonder de ogen te knipperen. Elke week wint een deelnemer met de langste staartijd een SMART TV. Deelnemers haalden alles uit de kast om te winnen en speelden veelvuldig vals. Het leverde veel grappig beeldmateriaal op, maar geen prijs voor cheaters. Vanaf dinsdag 20 september beloont Samsung degene met de meest cheat video.

De interactieve game wordt gespeeld middels een speciaal ontworpen branded YouTube channel. De Stare Battle is inmiddels ruim 120.000 keer gespeeld met een gemiddelde staartijd van 35 seconden. Op de YouTube channel is te zien dat er ruim 2.500 deelnemers door de Stare Battle jury zijn goedgekeurd en gestrijd hebben om een SMART TV. Er is een grote groep deelnemers die knuffelberen, huisdieren, maskers en vele andere hulpmiddelen hebben ingezet om zolang mogelijk te staren. Dat leverde voor deze groep deelnemers natuurlijk geen prijs op, maar wel de speciaal ontwikkelde 'cheater' stempel op.

Van 21 september t/m 28 september daagt Samsung iedereen uit om opnieuw mee te doen met de SMART TV Stare Battle. Het enige verschil is dat deelnemers deze keer ook beloond kunnen worden door vals te spelen. Degene met de meest creatieve oplossing om vals te spelen, wint een Samsung Galaxy Tab 10.1. Naast de Stare Battle cheat contest kunnen deelnemers natuurlijk ook met de reguliere actie meespelen en kans maken op een Samsung SMART TV met de langste staartijd.
Spokespeople
About Samsung Smart TV

SAMSUNG ELECTRONICS (NL)

Samsung Electronics is wereldwijd marktleider op vele gebieden, variërend van monitoren en TV's tot mobiele telefoons en geheugenchips. Als een van de snelst groeiende merken ter wereld, behaalde Samsung in 2010 een totale omzet van US$ 135,8 miljard. Bij het bedrijf werken circa 190.500 mensen op 206 vestigingen in 68 landen in negen onafhankelijk opererende business units: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Memory, System LSI en LCD. Samsung Electronics Benelux is met een omzet van meer dan € 1 miljard een van de weinige '1 billion euro companies' in de Benelux. Voor meer informatie over Samsung Electronics Benelux kunt u bellen naar 0900-SAMSUNG (€ 0,10 p/m) of www.samsung.com bezoeken.

Volg het laatste nieuws van Samsung op https://twitter.com/samsung_be en bekijk de laatste video's op www.youtube.com/TheSamsungBenelux

SAMSUNG ELECTRONICS (EN)

Samsung Electronics is a worldwide market leader in many areas, ranging from monitors and TVs to mobile phones and memory chips. As one of the fastest growing global brands, Samsung achieved a total turnover of US $135.8 billion in 2010. The company employs a workforce of approximately 190,500 at 206 locations in 68 countries across nine independently operating business units: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Memory, System LSI and LCD.  With a turnover of more than €1 billion, Samsung Electronics Benelux is one of the few '1 billion euro companies' in the Benelux. For more information about Samsung Electronics Benelux please call 0900-SAMSUNG (€ 0.10 p/m) or visit www.samsung.com.

Follow the latest news from Samsung on

http://twitter.com/Samsung_NL and view the latest videos on

www.youtube.com/TheSamsungBenelux

CREDITS

Muse Amsterdam

en Starcom Netherlands zijn verantwoordelijk voor de campagneontwikkeling betreffende: insights, concept, strategie, implementatie, design en productie van de Samsung SMART TV Stare Battle campagne.

Muse Amsterdam and Starcom Netherlands are responsible for the campaign development regarding: insights, concept, strategy, implementation, design and production of the Samsung SMART TV Stare Battle campaign.

Client: Samsung Electronics Benelux
Product Manager: Hans de Jong  & Tristan Overbroek